معاون فرهنگی، هنری سازمان بسیج کشور : روایت انقلاب اسلامی با زبان هنر ماندگار می شود
سردار مقواساز گفت : روایت انقلاب اسلامی با زبان هنر ماندگار می شود و این جشنواره مردمی، هنرمندانه و گسترده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری بسیج گیلان، سردار علی مقواساز در آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق که در خانه میرزاکوچک در رشت برگزار شد اظهار کرد : شهید میرزاکوچک انسانی اسطوره، مومن، مخلص، مبارز، استعمارستیز و مجاهد بود.
وی افزود : هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق بر مبنای روایت از افتخارات ایران سرافراز و مفهوم ما میتوانیم است.
معاون فرهنگی، هنری سازمان بسیج کشور با بیان اینکه در این جشنواره از نقاط افتخارآمیز هر محله و کوچه روایت می شود گفت : مردمی بودن از دیگر خصوصیات برگزاری این جشنواره کشوری است.

سردار مقواساز با بیان اینکه در این جشنواره قرار است همه مردم روایت کنند تصریح کرد : تاریخ محل عبرت است و باید همه مردم در کنار هم نکات افتخارآمیز را روایت کنیم تا نگاه های منفی که دشمن به دروغ ترسیم می‌کند پوچ شود.
وی هنر را سومین خصوصیات این جشنواره دانست و بیان کرد : روایت انقلاب اسلامی با زبان هنر ماندگار می شود و این جشنواره مردمی، هنرمندانه و گسترده است.
معاون فرهنگی، هنری سازمان بسیج کشور با بیان اینکه این‌گستردگی باید همه کشور پهناور را در بر بگیرد اظهار کرد : ما باید هوشمندانه به قلب دشمن بزنیم و روایت های دروغش را نقش بر آب کنیم.
با حضور معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج کشور؛ آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج گیلان، با حضور معاون فرهنگی، هنری سازمان بسیج کشور آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در خانه میرزاکوچک رشت برگزار شد.
سید محمد جواد جعفری در این آیین با اشاره به اینکه این جشنواره در هفت بخش برگزار می شود اظهار کرد : امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید‌، جمعیت،حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی از محورهای این جشنواره است.
مدیر مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری بسیج گیلان ، هنرهای تجسمی، ادبیات، شعر و مکتوبات، نوآوری، ابتکارات و ایده های جدید پایگاهی را از بخش های فرهنگی هنری هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره پس از سه سال وقفه به دلیل کرونا دوباره گشایش یافته است گفت: همه اقشار می توانند از امروز آثار خود را در محورها و بخش های مذکور به آدرس madreseheshgh.ir ارسال کنند.
جعفری ظرفیت یابی و ظرفیت سازی را از مباحث مهم این جشنواره عنوان و خاطرنشان کرد: آثار ارسالی نخست به صورت استانی و سپس به صورت کشوری داوری می شور.